Máme 20 let osobních zkušeností v oblasti prodeje nemovitostí. A víme, že prodej nemovitosti je víc, než jen vložit inzerát na prodejní portál.
V Burdych real se na začátku zaměříme na právní audit nemovitosti, aby nás při finálním uzavírání smlouvy o prodeji nic nepřekvapilo.
Po zhodnocení současné situace na trhu a stavu nemovitosti porovnáme informace o prodaných nemovitostech z Katastru nemovitostí s cenou, kterou si představuje prodávající. Navrhneme prodejní strategii.
Když se na prodejní strategii společně shodneme, následuje focení nemovitosti, inzerce, prohlídky se zájemci a s potenciálním kupujícím vyjednávání podmínek prodeje.
Připravíme smluvní dokumentaci, necháme zkontrolovat oběma stranami, vysvětlíme každý odstavec, zapracujeme připomínky a tak pořád dokola, dokud nejsou všichni spokojení. Podepíšeme a můžeme slavit. Ne, ještě ne. Po zápisu na Katastru nemovitostí ještě přepíšeme energie a služby na nového majitele a teprve teď můžeme jít slavit.
Nazýváme věci pravým jménem a na rovinu říkáme, že nás platí ten, kdo si nás vybral, důvěřuje nám, je naším klientem a pro koho primárně pracujeme. A i když se vždy snažíme vycházet vstříc oběma stranám, pokoušíme se dojednat takové podmínky, aby byli spokojení všichni zúčastnění, je objednatelem našich služeb, a tedy i tím, kdo platí, za naši práci prodávající. Prodávat něčí nemovitost, ale nechat si zaplatit kupujícím, a tak primárně pracovat pro něj, nám nedává smysl.
Ze své provize platíme všechny náklady spojené s prodejem. Právní audit nemovitosti, profesionálního fotografa, přípravu a prezentaci nemovitosti na realitních serverech, vypracování rezervační smlouvy, kupní smlouvy, smlouvy o úschově kupní ceny (a to včetně zapracování připomínek), vypracování návrhů na vklad do Katastru nemovitostí, včetně úhrady poplatků. Vypracování předávacích protokolů, převod, případně odhlášení energií a služeb. Přítomnost makléře, případně i advokáta u všech důležitých okamžiků spojených s prodejem nemovitosti. Naše odměna se pohybuje od 3 do 5% z kupní ceny nemovitosti, v závislosti na její výši.
Při převodu nemovitosti zajišťujeme bezpečnou úschovu peněz u advokáta Mgr. Jana Burdycha, který má sjednáno pojištění profesní odpovědnosti a je členem České advokátní komory. Advokát připraví veškerou smluvní dokumentaci a zajistí vše pro bezpečnou úschovu a výplatu svěřených finančních prostředků.
Jako realitní zprostředkovatelé máme sjednané pojištění profesní odpovědnosti pro případ, že bychom svým klientům způsobili škodu.
Celková délka realitní transakce se odvíjí od mnoha faktorů. Svoji roli hraje například způsob financování (platba z vlastních finančních prostředků je rychlejší, než platba z hypotečního úvěru), délka vkladového řízení u katastrálního úřadu (s ohledem na zákonné lhůty trvá nejméně 21 dní, ale při vytíženosti katastrálního úřadu může trvat i déle) a konečně i délka nejrůznějších lhůt, které si strany sjednají v kupní smlouvě. Nicméně lze říci, že ode dne uzavření kupní smlouvy do dne předání a převzetí nemovitosti uplyne zpravidla 30-45 dní.
Rádi zodpovíme jakoukoliv otázku.